Słupia p/ Kępnem, 27.08.2014r.
Wg rozdzielnika
W związku z Zarządzeniem Starosty Kępińskiego z dnia 25 sierpnia 2014r. Powiatowy Zarząd Dróg informuje, iż z dniem 1 sierpnia 2014r. nastąpiła ponowna zmiana dotycząca transakcji sprzedażowych i zakupowych Powiatowego Zarządu Dróg w Kępnie.
Faktury dokumentujące zakup towarów i usług przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie powinny zawierać następujące oznaczenie w polu:
– nabywca:
Powiat Kępiński
ul. Kościuszki 5, 63-600 Kępno
NIP 619-20-19-753
– odbiorca(ewentualnie adres do korespondencji):
Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie z siedzibą w Słupi p/Kępnem
Słupia p/Kępnem, ul. Katowicka 10
63-604 Baranów
Faktury, które nie będą zawierać określenia nabywcy zgodnego ze wskazanym powyżej wzorem będą uznawane za wystawione w sposób nieprawidłowy i nie będą akceptowane przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kępnie.
W związku z powyższym, prosimy o dokonanie stosownych zmian w Państwa systemach księgowych.
podpisał
Z-ca Dyrektora
Powiatowego Zarządu Dróg w Kępnie
Maciej Hojeński